Szkolenia
DLA NAUCZYCIELI, RAD PEDAGOGICZNYCH I UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH I ŚREDNICH…
OFERTA SZKOLENIOWA
- SZKOLENIE: “AUTYZM”
ZAGADNIENIA:- OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA OSÓB Z AUTYZMEM
- PRZYCZYNY AUTYZMU
- METODY PRACY I PRZYGOTOWANIE DO PRACY Z DZIECKIEM
- SFERY ROZWIJANE W TERAPII
- KSZTAŁTOWANIE UMIEJĘTNOŚCI METODĄ KAIZEN
- PODPOWIEDZI, WZMOCNIENIA- RODZAJE
- SZKOLENIE: “ROZWÓJ OSOBISTY”
ZAGADNIENIA:- ZASOBY W NAS
- SPOSOBY NA STRES
- TECHNIKI RELAKSACYJNE wg. JACOBSENA
- SAMOŚWIADOMOŚĆ
- TECHNIKA LUSTRA
- TECHNIKA NIEDOKOŃCZONYCH ZDAŃ
- SAMOAKCEPTACJA – JAK POLUBIĆ SIEBIE
- SZKOLENIE: “NADPOBUDLIWOŚĆ CZY ADHD?”
ZAGADNIENIA:- ROZPOZNANIE I KLASYCZNE OBJAWY
- CZYNNIKI POZAGENETYCZNE ORAZ NIEPRAWIDŁOWE DIAGNOZOWANIE ADHD U DZIECI
- PRACA Z DZIECKIEM NADPOBUDLIWYM W SZKOLE I W DOMU
- KONTAKTY Z RÓWIEŚNIKAMI
- SZKOLENIE: “DECYZJE – JAK WPŁYWAJĄ NA NASZE ŻYCIE”
ZAGADNIENIA:- CELE ŻYCIOWE
- ŚWIADOMOŚĆ SIEBIE
- WZORCE I PRZEKONANIA, KTÓRE HAMUJĄ PRZED PODEJMOWANIEM DECYZJI
- NAJWAŻNIEJSZA LEKCJA W ŻYCIU – ODNAJDYWANIE SIEBIE
- SZKOLENIE: “SYSTEMY PRZEKONAŃ – SIŁA TWORZENIA I NISZCZENIA”
ZAGADNIENIA:- CZYM SĄ PRZEKONANIA I OD KOGO JE MAMY
- JAK ZMIENIĆ PRZEKONANIA, KTÓRE NAS OGRANICZAJĄ
- NASZE WYBORY NIE SĄ TAK OCZYWISTE, BO NIE SĄ NASZE
- CZAS NA ZMIANĘ – METODA KAIZEN
- PROJEKCJA I PRZENIESIENIE
- SZKOLENIE: “MOTYWACJA WŁASNA I INNYCH, DROGĄ DO ZWYCIĘSTWA”
ZAGADNIENIA:- MOTYWOWANIE PRZEZ ZACHĘTĘ
- PRAWA MOTYWACJI
- CZYNNIKI POZBAWIAJĄCE MOTYWACJI
- WYZNACZANIE CELÓW
- KIEROWANIE MOTYWACYJNE
- SZKOLENIE: “BUDOWANIE POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI”
ZAGADNIENIA:- JAK PRACUJE NASZ UMYSŁ
- JAK Z NIEGO KORZYSTAĆ
- NASZA PODŚWIADOMOŚĆ – JAK SIĘ Z NIĄ ZAPRZYJAŹNIĆ
- FILARY POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI wg BRANDENA
- NAWYKI SKUTECZNEGO DZIAŁANIA wg COVEYA
- TECHNIKI RELAKSACYJNE
- SZKOLENIA I WARSZTATY DLA NAUCZYCIELI I RAD PEDAGOGICZNYCH – NOWOŚĆ !!!
- WEDŁUG POTRZEB KADRY
- ORGANIZOWANE NA MIEJSCU JAK RÓWNIEŻ W CZASIE WYJAZDÓW INTEGRACYJNYCH
Mówisz mi a ja zapominam; uczysz mnie a ja ZAPAMIĘTUJĘ; angażujesz mnie a ja się UCZĘ